torsdag den 28. juni 2012

Til søen

I mandags var jeg på tur med Aia ned til Bagsværd sø. Vi gik rundt og tog nogle billeder, og der kom også nogle gode. Vores tur tog cirka to timer, men vi gik kun hjem, fordi vi frøs vildt meget. Men en meget hyggelig/kold tur:)


Her ser i så en lille drengesko, som en dreng har glemt. Den stod bare så fint der på bænken,
så vi blev bare nød til at tage nogle billeder af den:)
Dette billede er taget af Aia.  


Her har vi så et billede af Bagsværd sø. Den dag vi var dernede, blæste det ret meget,
og det tænkte vi ville se flot ud på billeder.


Det er så mig. Har ikke haft sort/hvid billeder på min blog i nu,
så jeg syntes at det var på tide at prøve det.
 Synes faktisk selv det ser ret godt ud.

Aia og jeg skal helt sikkert tage flere af de slags turer, men så håber vi bare på at det bliver lidt varmere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar