onsdag den 27. juni 2012

En sjov historie


Som sagt skal jeg jo til Ungarn med mit fodboldhold. Til et møde om turen fik vi en pakkeliste, (som man plejer at gøre) og nogle af de ting der stod på listen havde jeg ikke.
Så derfor har jeg fået og købt:


Her er så to par røde fodboldsokker i størrelse 36-41.
Grunden til at de er røde, er fordi mit spillertøj er rødt, og det skal jo matche.  



Det er så min nye fodboldtaske, som jeg kan have mine fodboldstøvler og alt mulig andet i.
Og så er der navn på:)



Det er så mine nye fodboldstøvler fra Adidas. Jeg ved godt at jeg lige har fået nogle,
men de var bare mega fede, så dem købte jeg.


Faktisk købte jeg ikke fodboldstøvlerne, første gang jeg var inde i butikken. Jeg så dem, da jeg kom ind i butikken, men tænkte ikke mere over dem. Da jeg så var færdig i butikken, og skulle til at forlade den, så jeg dem igen. Jeg sætter mig ind i bilen, og vi begynder at køre hjemad, da min mor og jeg begynder at snakke, om hvor flotte støvlerne egentligt var. Pludselig ville jeg virkelig gerne have dem, og jeg får overtalt min mor til at vende om. Vi går ned i butikken, og prøver dem. Når man prøver fodboldstøvler, skal man prøve dem med fodboldsokker i, fordi fodboldsokker fylder ret meget. Min mor og jeg bliver enige om, at det skal være dem, og jeg tager mine sko på. Havde så bare ikke lige opdaget, at jeg stadig havde sokkerne på, så jeg skynder mig at tage dem af.
Der fik jeg næsten prøvet at være en tyv, men uden at vide det.
Bare lige en lille sjov historie:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar