fredag den 22. juni 2012

På tur med Aia.

For ikke så lang tid siden var jeg på en gåtur med min veninde Aia (link til Aia's blog). Vi fik taget nogle gode billeder, som i kan tage et kig på. Så kan i også få et bedre indblik i hvem jeg er.

Her er jeg så. Jeg er en pige på tretten år, ved navn Matilde. Jeg har et Canon EOS 400D, og jeg bruger Apples redigering program til at redigere mine billeder. Jeg går op i mode, og jeg elsker at eksperimentere med forskellige stilarter og make-overe, men jeg er nu mest til den mainstream mode. Jeg går meget op i sport, og jeg går til fodbold.

Det er min veninde Aia. Hun mener selv, at hun ligner en hundehvalp på det billede, men det mener jeg ikke. Aia har også en blog (link længere oppe), og hun er også 13 år. Hun bruger et Canon EOS 550D, og picmonkey.com til at redigere hendes billeder. Hun går også op i mode og miljø, og hun har en tendens til at være underlig både vedrørende tøj, men også personlighed.

Det var en dejlig dag, og vi fik taget nogle gode billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar