lørdag den 23. juni 2012

De søde dyr.

For ikke så lang tid siden gik jeg, og tænkte på, hvad jeg kunne tage billeder af. Jeg plejer nemlig for det meste, at tage billeder af mennesker, ting og natur. Lagde pludselig mærke til, hvor mange dyr der egentlig er, bare på vej hjem til mig. Nu er jeg blevet helt fanget af at tage billeder af dyr.

Her har vi så en fugl. Her var jeg så heldig at få et billede, lige imens den fløj. Ved godt at det ikke er den bedste kvalitet, men blev nød til at zoome så meget ind på fuglen, som overhovedet muligt. 

Denne søde kat var en Aia og jeg mødte på vej en til lyngby. Det kan godt være, at hun også har det her billede på hendes blog, men det er fordi vi har taget det sammen. Lysforholdene blev også rigtig gode.
dette billede er taget af Aia.

Det er så min kat Batman. Han er en syv årig kat, der nyder livet. Hvis i undre jer over, hvorfor han hedder Batman, er det fordi, det ligner, at han har en batman-maske på.
dette billede er taget af Aia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar