søndag den 30. september 2012

Alt i rødt

Jeg har for nogle dage siden været i london med min klasse, og der har jeg selvfølgelig taget nogle billeder, som jeg gerne vil vise på min blog.


Her har vi så en lille skottemand. Han har både kilt og sækkepibe,
og spiller den max af. Jeg må sige at sækkepibe ikke lige
er min kop te, men han så da selv ud til at nyde det.


En af de ting jeg bare måtte fotografere i London, var de røde telefon bokse.
Og her står den så i alt sin pragt, og lyser rødt.


En anden ting jeg virkelig gerne ville fotografere i London, var de røde dobbel dækker busser!
Det var faktisk ret svært at tage et godt billede af dem, da de jo ikke stod stille.
Men er så en rød dobbel dækker bus. c:

Det her er kun starten, og der kommer mange billeder endnu c:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar