torsdag den 30. august 2012

Sol og havfrue

Her har vi så to af mine bedste venner. Den ene er Aia, og den anden er Cæcilie. Aia er hende der sidder på stenen, og Cæcilie er hænderne i solen. (ved godt det er lidt mærkeligt at jeg nævner hende, når man kun kan se hendes hænder, men sådan er jeg alså)
Synes lidt mig og Aia ligner "den lille havfrue", altså på den måde vi sidder på:)


Her har vi så mig, synes lidt at jeg ligner "den lille havfrue"
ps. men jeg har tøj på c:

Her fik Cæcilie lige fanget solen mellem hænderne,
det er da meget sødt sådan som hun laver et hjerte<3


Her er så Aia. Det ligner også lidt at hun sidder som "den lille havfrue."
Ved godt at lyset er lidt mærkeligt, men jeg bliv altså nød til
at gøre så man kunne se hendes øje, og det så altså bedst ud sådan:)



Det var så lidt fra vores lille park-tur, som det altså er,
selv om jeg ikke har fortalt det c:
Hej så længe!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar