tirsdag den 28. august 2012

Slender man

Grunden til at jeg nu har valgt at skrive om slender man, er at på en måde er mega "in" og så synes jeg også det er ret skræmende. 

Jeg kan prøve at lave en personkarakterstik af ham.
  • han har ikke noget ansigt
  • han går altid med sort jakkesæt
  • hans arme går helt ned til hans knæ
lidt om spillet:
  • i spillet er man et ca. 17-årig pige, som går rund i en skov. hun er blevet jagtet der ind af slender man, det eneste hun har er et kamera og en lommelygte. Hun kan kun spurgte i 2 sec. og så på et tidspunkt går lommelygten ud. Det skal siges at når det sker, kan du kun svagt se himmelen.
  • vær gang man kommer i nærheden af han, begynder ens skærm at flagre (det er hvis man spiller spillet)
  • man må ikke vende sig om, når man ved at han er bag en, så dør man (i spillet)
  • Det går ud på at samle 8 sedler, som slender man har lavet. Det er næsten umuligt at vinde. (det er det faktisk) For hvis man for taget alle sedlerne, kommer slender man, og dræber dig!

Så ja... lyder ikke så rart, det er det heller ikke, men er du sammen med and, og der er lyst, sunes jeg helt klart du skulle tag at prøve det. (det er ert sjovt når alle bare skriger i kort)


her er der så et rigtig dårligt billede af ham. der er bedre billeder på google, hvis i er intresserede.
Jeg undskylder mange gange, hvis i ikke kan sove i nat:/



Eller... håber jeg i kunne lide mit indlæg, der kommer snart nogle af mine egne billeder!!:)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar