søndag den 15. juli 2012

En tur i zoo

Som sagt i sidste indlæg har jeg været i zoo for nogle dage siden. Der tog jeg en masse billeder, og dem vi jeg gerne dele med jer.
Ved godt at det er lidt tid siden at jeg har blogget, men har bare lavet noget hele tiden, eller liget og dovnet på sofaen.
Her kommer de:

Skal lige sige, at der er så mange billeder, at jeg har valgt at dele dem ind i grupper. Altså hvilken race dyr de er :)

Her er så en af de to kameler.


Den står bare der, og spiser nogle grene.


Her er den anden af de to kameler.


Kamelerne var faktisk ret søde, også selv om de ikke rigtig gjorde noget. Det er faktisk heller ikke helt sandt. Da vi gik rundt i zoo, var kamelerne ude at gå tur, med to dyrepassere. De skulle nemlig hen til et sted, for at vise nogle tricks de lige havde lært.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar